Ekologický institut Veronica používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k anonymnímu monitorování návštěvnosti našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním cookies pro účely sledování návštěvnosti. Více informací o ochraně osobních údajů.
Koupil jsem si mobilní telefon, a již jsem ho dvakrát musel reklamovat. Věc pouze opravili a teď se polámala potřetí. K výrobci již nemám důvěru. Mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz?
Ano, máte. Při třetí reklamaci je již vada považována za neodstranitelnou. V tom případě máte nárok buď na vracení peněz, anebo na výměnu mobilu za nový. Hodně zdaru při jednání s obchodníky.
Autor: Radka Jarušková; Ekologická poradna Veronica
Další dotazy z kategorie: Ostatní Ekologická poradna Veronica
Ekologická poradna
je tu pro Vás
Celkový počet odpovězených dotazů 432. Nenašli jste zde odpověď na Váš dotaz, přečtěte si ještě poradnové články z časopisu Veronica nebo nám položte nový dotaz.